ה. מרץ 28th, 2024
הובלות גליל מערבי

אזור הגליל המערבי הוא אחד האזורים היפים והאטרקטיביים ביותר בישראל. משום כך אנשים רבים מגיעים לאזור לטייל במהלך השנה וזהו חלומם של רבים לרכוש קרקע ולבנות את בית חלומותיהם באזור המופלא. בין אם אתם בונים בית, רוכשים בית מוכן או גרים כבר באזור ומעוניינים להעתיק את מגוריכם לדירה אחרת באזור הרי שתצטרכו שירותי הובלות בגליל המערבי שיבצעו על העבודה במהירות ובאחראיות.

הובלות בגליל המערבי – למה עלינו לשים לב?

הובלות גליל מערבי
הובלות בגליל המערבי – כל הסוגים של ההובלות בחלקו הצפוני של ישראל

למי מכם העובר דירה באזור בדרך כלל יעבור מרחק קצר בלבד. כך למשל לדירה אחרת בתוך העיר שאתם גרים בה או לעיר אחרת קרובה, למשל מעבר מנהריה לעכו או להפך , זה יכול להיום גם למי שמחפש מובילים בחיפה או חברת הובלות בקריות המובילה לאזור צפת. בכל שנה מחירי הדירות עולים אך באזור הגליל המערבי עדיין תוכלו למצוא דירות במחיר שפוי ולכן גם אנשים רבים מעתיקים את מגוריהם לעתים קרובות בין ברכישת דירה ובין אם בשכירות. כאשר עוברים דירה וזקוקים לשירותי הובלות באזור הרי שיש צורך לבדוק כמה וכמה דברים עם החברה שאנו עומדים לשכור את שירותיה.

כך למשל את האחראיות שהיא יכולה/לא יכולה לספק לכם על הסחורה שאתם מובילים. במידה ומדובר בהעברה גדולה של תכולת דירה סביר להניח שיהיה מדובר בהובלה לא זולה ולכן אתם רוצים לקבל תמורה מלאה לכספכם ואחראיות של החברה כי החפצים ורהיטים יעברו במלואם ובצורתם המקורית מבלי פגיעות או שברים.

דבר נוסף שתרצו אולי לברר הוא את שירותיה הנוספים של החברה אם זו מספקת לכם אותם. כך למשל אריזת החפצים, אחסון חפצים במקום מסוים עד לזמן המעבר (אם יש פערים בין יציאה מדירה אחת לבין הכניסה לדירה השנייה), פירוק והרכבה של רהיטים ועוד. שירותים אלו כמובן כרוכים בתוספת תשלום אך בעלי ערך רב בעיקר למי שאינו יכול לבצע עבודות אלו בעצמו.

אחד הדברים הנוספים שתרצו לבחון כמובן הוא את המחיר. אומנם שהמחיר אינו משחק את הפקטור המרכזי המשפיע על איכות השירות, אולם הוא ישחק תפקיד מרכזי בתקציב המעבר שלכם וביכולת הכלכלית שלכם. אתם תקבלו הצעת מחיר מחברת ההובלות ובהתאם לתקציבכם תוכלו לבחור האם לשכור את השירות או לבחון חברה אחרת.

הובלות בגליל המערבי – ומה לגבי המחירים?

המחיר יהיה בנוי ככל הנראה ממרחק ההובלה (מה שמקנה לכם יתרון אם אתם שוכרים חברת הובלות בגליל המערבי אשר מגיעה ממקום קרוב ויכולה לספק לכם מחיר מוזל יותר בשל הוצאות דלק מופחתות עבורה), מסוג הרכב הנדרש להובלה (ככל שכמות התכולה גדולה יותר כך צריך רכב גדול יותר) ויש הבדל גדול בין משאית להובלה קטנה או שאיות להובלות גדולות מבחינת ההוצאה. פרמטרים נוספים שישפיעו על מחיר ההובלה יהיו כמובן כמות החפצים והרהיטים ומשקלם שכן ידרשו עבודה קשה ומאומצת יותר וכן צוות גדול יותר להעבירם. נוסף לכל יש לקחת בחשבון שירותים נוספים הכרוכים בתוספת תשלום, האם מדובר בדירה בבניין קומות? האם יש מעלית או מדרגות? האם יש צורך במנוף? ועוד.

יש לציין שיש חשיבות גבוהה למקום מוצא ההובלה, לצורך הדוגמא אם לקוח מחפש הובלות בקריות כי הוא גר בקריית מוצקין ויעד ההובלה הוא צפת יש לדעת שהמוביל צריך לעשות חישוב כלכלי גם כי מחירי הדלק יקרים ורצוי לחשב את עלות ה"חזור" של המוביל, פעולה זו מיקרת את תעריף ההובלה אז יש לקחת זו בחשבון.

האם יש הנחות להובלה? , בדרך כלל כן , למשל אם אתם לומדים במכללה האקדמית גליל מערבי ידעו את המוביל, ברב המקרים המובילים הם גמישים במחיר כשמדובר בסטודנטים.

מידע כללי כל הגליל המערבי:

הגליל המערבי צילום
הגליל המערבי – זכויות לאתר WIKIPEDIA , צילום מאזור ראש הנקרה