א. אפר 28th, 2024
אינסטלטור

כולנו רגילים ליהנות בבית ממים זורמים, מניאגרה תקינה ומכונת כביסה שמנקה את הבגדים ללא כל קושי. אבל הרבה מאוד תקלות ובעיות עלולים לפגוע בצנרת המים או הביוב. הפעם נבקש להסביר על אינסטלציה למתקדמים, כל השירותים השונים שאינסטלטור מקצועי יכול להעניק, בזמן תקלה או כשרוצים להשתדרג.
ישנם תקלות רבות מאוד שקשורות לעולם האינסטלציה ולתחום כולו, במאמר זה נשפוך קצת אור על הנושא:

תיקון או החלפת ברזים מסוג מודרני וחדיש

פעם, סוללות הברזים המקובלות היו יחסית פשוטות. כלומר, לא היה מסובך מאוד לקחת מפתח צינורות או מפתח שבדי, לפרק ברז ישן ולהרכיב די בקלות אחד חדש. כיום, מרבית הברזים מסובכים יותר להתקנה. במיוחד אלה שלא מחוברים דרך הקיר אלא מחוברים (יוצאים) דרך הכיורים עצמם. לכן לכל תיקון של ברז מטפטף, להתקנת ברז חדש כשלא רוצים לקלקל או להרוס, מזמינים אינסטלטור.

תיקונים או החלפת דוד

אינסטלטורים מקצועיים ומנוסים יכולים לתקן או להחליף דודי שמש וחשמל ו/או קולטים ישנים והרוסים. תיקונים בתחום זה יכולים לכלול למשל את החלפת גוף החימום שהתקלקל, החלפת צינורות ישנים ונוזלים, התקנת אל חזור או שסתומים. אז אם נגמרו המים החמים ואתם מגלים שאי אפשר להפעיל את הדוד, קראו לאינסטלטור.

שאיבת הצפות וזיהוי נזילות

זה לא קורה הרבה, אבל כשזה קורה, זה מאוד לא נעים – הצפות בבית. אם ישנה הצפה גדולה, חייבים להזמין דחוף שרברב שמצויד עם מכשירי שאיבה לפעולה מהירה. אך שאיבת ההצפה איננה מסיימת את העבודה. לאחר מכן יש לזהות מהיכן הגיעה הנזילה. בעזרת כל מיני שיטות, ניתן לזהות נזילות לפני שמתחילים לתקן.

באנר טלפון אינסטלטור רמת השרון
שירות אינסטלטור – שירותי אינסטלציה

הדרכים לזיהוי נזילות באופן מקצועי

נזילות יכולות להיום גם בקיר בדירה שלכם אך כרגע אנחנו מדברים על נזילות מקירוץ, לפעמים ניתן לזהות את הנזילה בצורה מאוד פשוטה ומהירה. למשל, אם רואים שמתחת לכיור ישנה נזילה או ששומעים את הניאגרה פועלת ללא הפסק (ואז זו בדרך כלל תקלה של אטימה או גומיה). זיהוי של נזילות נהיה בעייתי כאשר המקור נסתר, חבוי מאחורי הקיר או מתחת לרצפה. נזילות אפשר לאתר באופן מקצועי בכמה דרכים. למשל, על ידי שימוש במצלמה תרמית. שיטה נוספת של שרברבים מקצועיים – שימוש במצלמה עם סיב אופטי. בנוסף, אפשר לזהות נזילות גם בדרכים נוספות, עם מודדי לחות, בעזרת גז ועוד.

יבוש איכותי מתחת לרצפה

לא כל האינסטלטורים יודעים לבצע זאת, אבל חלקם כן. ייבוש ת רצפתי נעשה כיום באמצעים מיוחדים אפילו בלי לשבור רצפה. לצורך העניין משתמשים בפתח זעיר מינימלי שדרכו שואבים את הלחות או מעבירים חימום לתוך המצע, חול וסומסום מתחת לבלטות.

השרברב שמשדרג לנו את הבית

אז לפני שפונים לבעל מקצוע אינסטלטור מקצועי, חפשו אחד שגר קרוב, גרים ברמת השרון? מומלץ למצא כאן אינסטלטורים ברמת השרון למשל , גרים במקום אחר? חפשו אחר אחד מקומי!
שרברב מנוסה מסוגל לא רק לתקן אלא גם להציע שירותים חשובים בתחום שדרוג הבית. מלבד החלפה של ברזים גם התקנה של כיורים חדשים, התקנה של מקלחונים, החלפה של אסלות ישנות באסלות מרחפות, התקנת ניאגרות סמויות ואפילו חידוש של חדר אמבטיה, קומפלט מהתחלה ועד הסוף.